Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het zijn dat er iets gebeurt waarover u niet tevreden bent. Door deze onvrede kenbaar te maken, kunnen wij onze zorgverlening verbeteren.

In eerste instantie kunt u uw onvrede het beste met de betrokkene zelf of met de betrokken leidinggevende bespreken. Zij zijn zeker bereid met u te overleggen en te zoeken naar een oplossing.

Als u er op deze manier samen niet uitkomt kunt u gebruik maken van de externe klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris onderzoekt de toedracht van de klacht. U kunt haar uitleggen wat er is gebeurd en waar u mee zit. U bepaalt samen met haar wat er met uw klacht gebeurt. Misschien is het voor u voldoende als u uw klacht heeft besproken. Maar de klachtenfunctionaris kan ook bemiddelen tussen klager en beklaagde.

Via de afdeling Patiëntenvoorlichting kunt u een afspraak maken met de klachtenfunctionaris. U kunt de afdeling Patiëntenvoorlichting bereiken via 010 258 5137. De openingstijden zijn van maandag tot en met donderdag van 9.30 tot 16.30 uur.